مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 دی 1401 ساعت 13:252023-01-05اجتماعي

افزایش 4 تا 7 درجه ای دمای گیلان/ بارش برف و باران از هفته آینده


مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به افزایش چهار تا هفت درجه ای متوسط دمای هوای استان طی فردا و پس فردا، ادامه داد: علاوه بر کاهش ابر و افزایش نسبی دما، - ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، با اشاره به افزایش چهار تا هفت درجه ای متوسط دمای هوای استان طی فردا و پس فردا، ادامه داد: علاوه بر کاهش ابر و افزایش نسبی دما، به تناوب شرایط برای وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها تا اواخر وقت شنبه مهیاست.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود همراه با بارندگی و بارش مخلوط برف و باران در ارتفاعات دانست و اظهار کرد: بیشینه و کمینه دمای هوای استان به ترتیب 14 و منفی دو درجه سلسیوس است.

وی نقشه های هواشناسی را نشان دهنده فعالیت سامانه ناپایدار و شمالی شدن جریانات طی امروز دانست و افزود: ابرناکی و مه آلود شدن هوا و کاهش نسبی دما و وزش باد شدید و بارندگی و در ارتفاعات بارش پراکنده برف یا مخلوط برف و باران پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی گیلان با بیان اینکه از فردا شاهد نفوذ مجدد جریانات جنوبی به منطقه خواهیم بود، گفت: علاوه بر کاهش ابر و افزایش نسبی دما، به تناوب شرایط برای وزش باد گرم به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها تا اواخر وقت شنبه مهیاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 تا 7 درجه ای دمای گیلان/ بارش برف و باران از هفته آینده

افزایش 4 تا 7 درجه ای دمای گیلان/ بارش برف و باران از هفته آینده